Klachtenprocedure

 

Hondencoach Anne-Marie doet er alles aan om fouten of gebreken te voorkomen. Mocht u ontevreden of van mening zijn dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, dan verneem ik dat graag. Er zal ten alle tijden worden geprobeerd om fouten en de gevolgen daarvan op te lossen. 

Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid, dien dan een officiële klacht in door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: info@hondencoachannemarie.nl met daarin: de omschrijving van uw klacht, uw voor- en achternaam, de naam van uw hond, uw adresgegevens en telefoonnummer.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 7 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging per
e-mail. Daarin wordt het volgende vermeld:

  • Een korte beschrijving van de klacht
  • Hoe en wanneer de klacht wordt onderzocht
  • Op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten


Verloop behandeling van de klacht:
Het kan zijn dat u gevraagd wordt een nadere schriftelijke toelichting op de klacht te geven. Indien u geheel of gedeeltelijk in het gelijk wordt gesteld, wordt bekeken of een vorm van schadeloosstelling en/of andere genoegdoening op zijn plaats is, en/of en zo ja; welke maatregelen genomen kunnen worden om herhaling van het probleem te voorkomen.
Hondencoach Anne-Marie streeft ernaar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van een klacht inhoudelijk te reageren. Indien dit niet lukt, wordt u ingelicht over de reden van het uitstel en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn er wel een reactie kan komen.